اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز پسر از مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمال غرب
کد خبر: 3457046
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز پسر از مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمال غرب

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بانه از اعزام ۱۸۰دانش‌آموز پسر همزمان با اولین روز از هفته بسیج مستضعفان از مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمال غرب خبر داد.

محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: 180 نفر از دانش‌آموزان پسر از مدارس شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این اعزام طی دو مرحله و هر مرحله از اعزام در قالب پنج دستگاه اتوبوس است، افزود: اولین مرحله این اعزام 29 آبان ماه سال جاری مصادف با اولین روز از هفته بسیج مستضعفان و دومین مرحله اعزام نیز در 9 آذرماه امسال خواهد بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بانه بیان کرد: دانش‌آموزان ابتدا از یادمان شهدای غریب و گمنام سیران‌بند بانه بازدید و سپس جهت بازدید از باشگاه افسران و تپه الله اکبر در سنندج به مرکز استان کردستان اعزام خواهند شد.
وی هدف از برگزاری اردوی های راهیان نور دانش‌آموزی را آشنایی این قشر جوان با ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و افزایش آمادگی و روحیه مقاومت بین آن‌ها عنوان کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان باید با حضور در اردوهای راهیان نور با شجاعت، رشادت و زندگی شهدا آشنا شده و پس از حضور در شهر خود، دیگر دوستان خود را نیز با آنها آشنا کنند.
یادآور می‌شودکه در این مرحله از اعزام نیز تعداد پنج روحانی، پنج فرهنگی و پنج راوی نیز حضور خواهند داشت.

captcha